Tjenester

Det begynner ofte med store spørsmål. Hvordan oppfattes vi? Hvordan vinne en ny målgruppe? Hvordan kommunisere for å treffe rett? Løsningene Brandity skaper kombinerer dyp innsikt, strategiutvikling, og taktisk handling.

 
 

Innsikt

Forstå hva som skjer og hva som betyr mest for kundene dine.

• Kundetilfredshet
Kundereise
Dybeintervju
Fokusgrupper
• Omdømmeundersøkelser
• Kjennskapsmåling
• Driveranalyse
• Tjeneste- og produktopplevelse
Merkeoppfatning
• Konkurrentanalyse
• Verdipersepsjon
• Forbrukerbehov
• Målgruppeidentitet
• Kommunikasjonstest
• Konsepttest

Strategi

Oppfinn det nye bedre og hva som må være sant for å komme dit.

Posisjonering
• Merkevarestrategi
Verdiforslag
• Visjon og misjon (Purpose)
• Merkeplattform
• Merkeidentitet
• Tjeneste-og produktstrategi
• Bærekraftsstrategi
• Forretningsmodellering
Personlig strategi

Innovasjon

Gi form til noe som ennå ikke finnes og gjør det inspirerende.

• Tjenestedesign
• Produktutvikling
• Opplevelsesdesign
• Intern samskaping
• Kundedrevet samskaping
• Innholdsutvikling
• Konseptutvikling
• Idégenerering og prototyping

Action

Gå fra idé til handling med hele teamets medvirkning.

• Implementeringskart
• Internt engasjement
• Taktisk handlingsplan
• Kommunikasjonskonsept
• Markedskonsept
• Historiefortelling

 




Strategisamling & Involvering

Våre beste skussmål får vi for implementere innsikt og gjennomføre strategi. Vi vet at man lykkes når man involverer bedriften på flere nivåer. Og vi vet at en god strategisamling handler om forberedelser, innsikt og ekte problemer som skal løses. Våre strategisamlinger og workshops er strukturerte og målrettede og skal ta bedriften videre til klarhet i prioritering og vekst.

Vi gjennomfører både fysiske og digital workshops. Begge deler fungerer like bra med vårt rammeverk. Strategisamlinger kan være enten å lage en strategi, jobbe med innovasjon, jobbe med praktisk implementering av strategi eller det å finne bedriftens “purpose” eller misjon, som man gjerne kaller det, altså å svare ut hvorfor vi egentlig til, utover å tjene penger.

Samlingene er fra 4-40 personer, og opplegget må lages i henhold til størrelse på gruppen, og den problemstillinge bedriften ønsker å løse. Dette tar vi oss av. Etter en innledende samtale, vil vi planlegge og sørge for gjennomføring med minimal involvering fra deres side. Vi vet at ledere allerede har mer enn nok å gjøre, og at den verdien vi bringer er å holde tak i det fra A-Å med høy kvalitet og god energi.

 

Foredrag og webinar

Ulike foredrag Brandity tilbyr