Brandity vinner anbud for Det Nye Akvariet i Bergen

 
GettyImages-200118747-001.jpg

En gooood dag på jobben!

Hvordan ser fremtidens akvarium ut? Hvilke opplevelser byr det på? Hva må man lykkes med for å gjøre offentlige rom hyperrelevante?

Vi holder pusten og tar sats for å dykke ned i disse og andre fundamentale spørsmål for Stiftelsen Akvariet i Bergen. Etter en krevende anskaffelsesprosess har Brandity i dag inngått samarbeidsavtale om innholdsutvikling for Det Nye Akvariet. Prosjektet handler om å definere hva Det Nye Akvariet skal inneholde, hva det skal være konseptuelt og fysisk, og hvilke opplevelser som skal møte de besøkende.

Dette skal vi sammen finne ut over det neste halvåret gjennom en strategisk prosess som vil involvere lokale, nasjonale, og internasjonale støttespillere, og kombinere alt fra markedsinnsikt og atferdsvitenskap, til forretningsstrategi, innovasjon gjennom Design Sprints, historiefortelling og mer.

Vi gleder oss!